Ste opazili koliko je žaljenja v komentarjih? Kaj imamo od tega, ko nekoga žalimo?
Malce zoprno bi bilo, če bi nas nenehno in pretirano opozarjali vsi, ki so iz svojega “foha”. Sosed kuhar, bi nas opazoval pri pripravah na piknik in nas opozoril, da kumaric nismo pravilno narezali. Na kopališču bi nam mlad stilist pripomnil, da se kopalke ne podajo naši postavi itd. Malo je tega v realnem življenju, na spletu pa toliko nasvetov in predlogov. Če nekdo samo deli misel, in nikjer ne zapiše, da si želi našega mnenja, so pripombe takšne ali drugačne, zadnja stvar, ki bi jo morali narediti.
Če pa že ne moremo iz svoje kože, bodimo vsaj diskretni. Skorajda vsa orodja nam omogočajo zasebno komunikacijo. Torej pošljite zasebno sporočilo in podelite z nekom svoje mnenje, preden ga popljuvate, ponižate ali degradirate javno. To je tako, kot v pogovori v živo. Kritika naj bo izrečena na 4 oči, ne pred vsemi, saj to osebo lahko še bolj prizadene in osramoti. Neprijetno je. Vedno kritiziramo dejanje in ne človeka. Pohvalimo pa seveda javno.
Ne iščimo dlake v jajcu, ne skačimo od veselja, ko nekomu uide napačna sklanjatev ali napiše preveč vejic.