V poslovnem svetu je za doseganje zastavljenih ciljev in ustvarjanje profesionalnega pristopa, poleg strokovne usposobljenosti, potrebno tudi poznavanje smernic sodobnega poslovnega bontona.
Ljudje smo vizualna bitja, ves čas komuniciramo in ustvarjamo vtise. Iz množice lahko izstopamo, kadar poznamo in se vedemo skladno s smernicami sodobnega poslovnega bontona. Ko na mrežnem dogodku, sestanku ali poslovnem kosilu spoznamo potencialnega poslovnega partnerja, imamo na voljo le nekaj trenutkov, da nanj naredimo dober prvi vtis, ki je izjemnega pomena. Veliko lažje je narediti dober prvi vtis, kakor popravljati drugega.
Gre za veščine, ki bi jih morali obvladovati vsi, ki so del poslovnega sveta. S tem ustvarjamo primerno delovno vzdušje, skrbimo za spoštljiv nivo komunikacije, poudarek je na obzirnosti, uvidevnosti in prijaznosti. Poznavanje standardov sodobnega poslovnega bontona nam ne bo v pomoč le takrat, kadar se soočamo z zunanjimi poslovnimi partnerji in strankami, temveč tudi, ko gre za ustvarjanje produktivnega in zdravega delovnega okolja. Konec koncev je delovno mesto medosebni prostor, kjer je treba graditi in gojiti odnose, izmenjavati perspektive in občasno tudi reševati konflikte. Pri vsakodnevnih izzivih, sestankih, komunikaciji v podjetjih in poslovnih srečanjih, nam je v veliko pomoč ravno vedenje skladno s smernicami sodobnega poslovnega bontona.
Skupaj s sposobnostmi komuniciranja, pogajanja in motiviranja, je sodobni poslovni bonton ena tistih mehkih veščin, ki ločuje zmagovalce od poražencev. V kolikor se ne zavedamo, kako naše ravnanje vpliva na ljudi okoli nas, lahko resno ogrozimo poslovne odnose. Lahko smo prikrajšani za mnoga poslovna sodelovanja. Poznavanje smernic sodobnega bontona ni spretnost, ki bi nam bila prirojena, zato se je treba o njej poučiti, nenehno prilagajati situacijam ter času v katerem živimo. Ko določeno vedenje večkrat ponovimo, ga ponotranjimo in o njem več ne premišljujemo, saj postane del našega vsakdana. Takrat se lahko osredotočimo na posel, ki ga moramo opraviti in ljudi, s katerimi se srečujemo, ne da bi izgubljali čas z kolebanjem, kaj storiti, da se ne bi osramotili ali celo koga užalili. Poslovni ljudje v mednarodnem okolju se morajo prav tako zavedati kulturnih razlik, saj lahko le tako pri poslovanju sledijo smernicam poslovnega protokola, ki je ustrezno za posamezno državo in kulturo.
Zavedati se moramo, da poslovni bonton ni nikakršna prisila, kazen, temveč sklop spretnosti, zaradi katerih bomo veliko lažje obvladovali zasebne in poslovne situacije ter nam pomagali pri uspešnem doseganju zastavljenih ciljev.
Predavanje vsebuje konkretne in praktične nasvete in nazoren prikaz spodrsljajev, ki se jim je priporočljivo izogniti.