Na korenite družbene spremembe so močno vplivali globalizacijski procesi. Razvoj tehnologije je pripomogel k širitvi informacij s svetlobno hitrostjo, odprtosti sveta, povezanosti, transparentnosti in obenem tudi vse večji izpostavljenosti. Posledično je konkurenca v poslovnem svetu vse večja. Podjetja po vsem svetu potrebujejo zaposlene, ki bodo znali kvalitetno in uspešno predstavljati sebe in podjetje pri delu s sodelavci, sodelovanju s poslovnimi partnerji, kot tudi na poslovnih dogodkih in konferencah, ki so namenjeni mreženju. Ljudje radi sodelujemo in poslujemo z ljudmi, ob katerih se dobro počutimo, ki nam dajo občutek, da jim lahko zaupamo in verjamemo.
Skupaj s sposobnostmi komuniciranja, pogajanja in motiviranja, je poslovni bonton ena izmed osnovnih “mehkih veščin”, ki ločuje zmagovalce od poražencev. Če se ne zavedamo kako naše ravnanje vpliva na druge, lahko resno ogrozimo poslovne odnose. Ste prepričani, da ste eden izmed tistih, ki je ljudem všečen, vam zaupajo in verjamejo?
Bonton in z njim povezane »mehke večine«, niso prirojene, se pa teh spretnosti zlahka naučimo, prav tako kot se lahko naučimo igrati tenis ali klavir. Ko določeno vedenje pogosto ponovimo, postane rutinsko, o njem ne razmišljamo in postane del nas. Ko vsakodnevno upoštevamo pravila poslovnega bontona nam o njih več ni treba razmišljati, saj postanejo del nas, jih ponotranjimo in se lahko osredotočimo na posel, ki ga moramo opraviti, ne da bi izgubljali čas s kolebanjem kaj storiti, da se ne bi osramotili. V tujini je pogosta praksa, da že v vrtcih in osnovnih šolah, otroke naučijo teh veščin in se lahko v nadaljnjem šolanju in izbiri poklica, posvetijo zgolj stroki.