Poslovni bonton – poznavanje mehkih veščin

Lumia izvaja:

Za vaš kolektiv izvedemo predavanja in praktične vsebinske treninge, ki jih prilagodimo vašim konkretnim željam in potrebam. Predavanja in treninge izvajamo v manjših ali večjih skupinah, z namenom doseganja optimalnih rezultatov vaših zaposlenih. Kontaktiraje nas za dodatne informacije ter pripravo ponudbe glede na vaše potrebe.

Predavanje je namenjeno vsem, ki želite vedeti:

• kako ustvariti najboljši prvi vtis • kaj neverbalno sporočate svoji okolici • kakšen je primeren poslovni videz • kako se ustrezno pozdraviti, predstaviti in rokovati • kako se primerno izogniti zagati tikanja in vikanja • pravilno sedenje in kam lahko odlagajo ženske svoje torbice • kaj so primerna poslovna darila in kako se obdarujemo • kako izvesti poslovni sestanek • kakšna je primerna telefonska komunikacija • vse o primerni ter spoštljivi pisni in elektronski komunikaciji • vse o sodobnem bontonu za mizo • zakaj je točnost znak spoštovanja in kdaj lahko opravičeno zamujamo • kaj so ključni momenti, ki vplivajo na dobre odnose v kolektivu.

Kontakt: 00386 41 854 333

    Sledite nam:

Image Alt

Tečaji in predavanja

Poslovni bonton – poznavanje mehkih veščin

€0
Kategorije:

Iz vsebine

Poslovni svet je lahko neusmiljen. Ko na intervjuju, mrežnem dogodku ali poslovnem kosilu spoznate novega potencialnega partnerja, imate na voljo le nekaj sekund, da naredite prvi vtis, ki je izjemnega pomena. Harvardske raziskave so pokazale, da na poslovni uspeh v višini kar 85% vpliva poznavanje mehkih veščin (soft skills) in da na doseganje zastavljenih ciljev vpliva le 15% tehničnih znanj in spretnosti.


Gre za veščine, ki jih morajo obvladovati vsi, ki so del poslovnega sveta. S tem soustvarjajo ustrezno delovno vzdušje in delajo dober vtis. Niso pomembne le, ko se soočamo z zunanjimi poslovnimi partnerji in strankami. Produktivno in zdravo delovno okolje je odvisno od mehkih veščin. Konec koncev je delovno mesto medosebni prostor, kjer je treba graditi in gojiti odnose, izmenjavati perspektive in občasno tudi reševati konflikte.


Skupaj s sposobnostmi komuniciranja, pogajanja in motiviranja, je poslovni bonton ena izmed osnovnih mehkih veščin, ki ločuje zmagovalce od poražencev. V kolikor se ne zavedamo kako naše ravnanje vpliva na ljudi okoli nas, lahko resno ogrozimo poslovne odnose. Poznavanje bontona in lepega vedenja ni spretnost, ki bi nam bila prirojena, zato se je treba o njej poučiti. Gre za spretnosti, ki se jih zlahka naučimo, prav tako kot se lahko naučimo igrati tenis. Ko določeno vedenje pogosto ponovimo, postane rutinsko, ga ponotranjimo in o njem ne razmišljamo, saj postane del našega vsakdana. Takrat se lahko osredotočimo na posel, ki ga moramo opraviti, ne da bi izgubljali čas z kolebanjem kaj storiti, da se ne bi osramotili ali celo koga užalili. Poslovni ljudje v mednarodnem okolju se morajo zavedati tudi kulturnih razlik v poslovnem bontonu, da lahko uporabijo ustrezne načine in protokol, ki je primeren za vsako državo.

Zavedati se moramo, da bonton ni nikakršna prisila, kazen, temveč sklop spretnosti, zaradi katerih bomo veliko lažje obvladovali zasebne in poslovne situacije ter nam pomagali pri uspešnem doseganju zastavljenih ciljev .

Predavanje vsebuje konkretne in praktične nasvete in nazoren prikaz spodrsljajev, ki se jim je priporočljivo izogniti.

Povzetek načrta programa

V poslovnem svetu je za doseganje zastavljenih ciljev, poleg strokovne usposobljenosti, profesionalnega odnosa, potrebno tudi poznavanje kulturnega in olikanega vedenja.

Lumia izvaja:

Za vaš kolektiv izvedemo predavanja in praktične vsebinske treninge, ki jih prilagodimo vašim konkretnim željam in potrebam. Predavanja in treninge izvajamo v manjših ali večjih skupinah, z namenom doseganja optimalnih rezultatov vaših zaposlenih. Kontaktiraje nas za dodatne informacije ter pripravo ponudbe glede na vaše potrebe.

Predavanje je namenjeno vsem, ki želite vedeti:

• kako ustvariti najboljši prvi vtis • kaj neverbalno sporočate svoji okolici • kakšen je primeren poslovni videz • kako se ustrezno pozdraviti, predstaviti in rokovati • kako se primerno izogniti zagati tikanja in vikanja • pravilno sedenje in kam lahko odlagajo ženske svoje torbice • kaj so primerna poslovna darila in kako se obdarujemo • kako izvesti poslovni sestanek • kakšna je primerna telefonska komunikacija • vse o primerni ter spoštljivi pisni in elektronski komunikaciji • vse o sodobnem bontonu za mizo • zakaj je točnost znak spoštovanja in kdaj lahko opravičeno zamujamo • kaj so ključni momenti, ki vplivajo na dobre odnose v kolektivu.