Bonton za študente
€0

Iz vsebine
Študentom, mladim intelektualcem, ki predstavljajo bodočo gonilo silo na vseh področjih, ne zadošča zgolj poznavanje in obvladovanje tehničnih in strokovnih znanj. Podkovani morajo biti tudi v poznavanju »mehkih veščin«, spretnostih, ki v kombinaciji s strokovno izobrazbo, oblikujejo uspešne posameznike, tako zasebno kot poslovno. Znanja, ki so zelo zaželena dopolnitev, so povsod po svetu že nujna. Pripomorejo k samozavestnemu nastopu, kadar se mlade dame in gospodje udeležijo obveznosti na fakultetah, pomagajo pri razgovorih za službo ali na različnih družabnih srečanjih. Nenazadnje se s kolegi iz fakultet in profesorji dnevno srečujejo. Z obnašanjem povemo veliko in povsod, zavestno ali podzavestno, puščamo informacije o tem, kdo smo. Vsakodnevno vstopamo v različne odnose in s poznavanjem bontona se lahko izognemo neprijetnim situacijam ali celo žalitvam. Ljudje so nam bolj naklonjeni, če smo prijazni, spoštljivi in se znamo vesti v skladu s pravili lepega vedenja.
Več programov primerne za vzgojno-izobraževalne ustanove najdete TUKAJ.
Povzetek načrta programa
Dopolni in nadgradi poznavanje poslovnega bontona.
Lumia izvaja:
Za vas izvedemo predavanje ali individualne treninge, kjer spoznate in osvojite koristne vsebine iz področja lepega vedenja in vrednot. Število srečanj vsebinsko prilagodimo željam fakultete oz. naročnika. Kontaktirajte nas za dodatne informacije ter pripravo ponudbe glede na vaše potrebe.
Lumia vam predstavi:
• pravila pozdravljanja, predstavljanja in naslavljanja • poznavanje pravilnega načina rokovanja • nikoli ne dobimo druge priložnosti, da naredimo prvi vtis • vstopanje v prostor, dvigalo in hoja po stopnicah • relacije in odnosi med moškim in žensko v poslovnem svetu • govorico telesa in sporočila, ki jih neverbalno oddajamo okolici • moč nasmeha, prijaznih in »čarobnih« besed • očesni stik • tikanje ali vikanje • pomen točnosti in zakaj je zamujanje lahko pogubno v poslovnem svetu • osnovna pravila osebne urejenosti poslovnega moškega in ženske • sprejem poslovnih strank • kulturno vedenje za mizo • biti vljuden gost in gostitelj • olikano vedenje na javnih mestih (predavalnica, knjižnica, javni prevoz, kulturne in športne prireditve) • kulturna raba mobilnih naprav • elektronsko in telefonsko komuniciranje.