Bonton za poslovne ženske

Lumia izvaja:

Za vaš ženski kolektiv izvedemo predavanja in praktične vsebinske treninge, ki jih prilagodimo vašim konkretnim željam in potrebam. Poudarek je na sprejemljivem vedenju in odnosih med moškim in žensko v poslovnem svetu. Predavanja in treninge izvajamo v manjših ali večjih skupinah, z namenom doseganja optimalnih rezultatov vaših zaposlenih. Kontaktirajte nas za dodatne informacije ter pripravo ponudbe glede na vaše potrebe.

Poslovne ženske boste spoznale:

• kako ustvariti najboljši prvi vtis • kaj neverbalno sporočate svoji okolici • kakšen je primeren poslovni videz vsake urejene, poslovne ženske • kako ustrezno pozdraviti, se predstaviti in rokovati • kako se primerno izogniti zagati tikanja in vikanja • kako se pravilno usedemo in kakšen je primeren položaj nog • vse potrebno o osebni urejenosti in osebni negi • kako izvesti poslovni sestanek • kakšna je primerna telefonska komunikacija • vse o primerni ter spoštljivi pisni in elektronski komunikaciji • vse o sodobnem bontonu za mizo • vse o primernem sprejemu gostov in poslovnih partnerjev • kakšno moč imajo nasmeh, temeljne človeške vrednote in prijazne besede.

Kontakt: 00386 41 854 333

    Sledite nam:

Image Alt

Tečaji in predavanja

Bonton za poslovne ženske

€0
Kategorije:

Iz vsebine

Poslovni svet je lahko neusmiljen. Ko na intervjuju, mrežnem dogodku ali poslovnem kosilu spoznate novega potencialnega partnerja, imate na voljo le nekaj sekund, da naredite prvi vtis, ki je izjemnega pomena. Harvardske raziskave so pokazale, da na poslovni uspeh v višini kar 85% vpliva poznavanje mehkih veščin (soft skills) in da na doseganje zastavljenih ciljev vpliva le 15% tehničnih, strokovnih znanj in spretnosti.  Gre za veščine, ki jih morajo obvladovati vsi, ki so del poslovnega sveta. S tem soustvarjajo ustrezno delovno vzdušje in delajo dober vtis.

Ljudje radi sodelujemo in poslujemo z ljudmi, ki so nam všeč, ki nam dajo občutek, da jim lahko zaupamo in verjamemo. In predvsem smo radi v družbi vljudnih in prijaznih ljudi.

Bonton in z njim povezane »mehke večine«, niso prirojene, se pa teh spretnosti zlahka naučimo, prav tako kot se lahko naučimo igrati tenis ali klavir. Ko določeno vedenje pogosto ponovimo, postane rutinsko, o njem ne razmišljamo in postane del nas. Takrat se lahko osredotočimo na posel, ki ga moramo opraviti, ne da bi izgubljali čas s kolebanjem kaj storiti, da se ne bi osramotili. Sploh, kadar gre za lepo vedenja za mizo, saj noben dogodek v poslovnem okolju tako natančno ne razgali človeka, kot njegovo ravnanje in obnašanje za mizo. Lahko bi rekli, da je vedenje za mizo, temeljno merilo dobre ali slabe vzgojenosti. Osnovne zakonitosti vedenja za mizo so skoraj enake po celem svetu, zlasti ko govorimo o poslovnem svetu


Seznanili vas bomo s praktičnimi nasveti, ki bodo pripomogli k bolj profesionalnemu izgledu, spoštljivemu vedenju in bodo v pomoč pri vsakršni komunikaciji v poslovnem svetu.

Povzetek načrta programa

Ljudje radi sodelujemo in poslujemo z ljudmi, ki so nam všeč, ki nam dajo občutek, da jim lahko zaupamo in verjamemo. In predvsem smo radi v družbi vljudnih in prijaznih ljudi.

Lumia izvaja:

Za vaš ženski kolektiv izvedemo predavanja in praktične vsebinske treninge, ki jih prilagodimo vašim konkretnim željam in potrebam. Poudarek je na sprejemljivem vedenju in odnosih med moškim in žensko v poslovnem svetu. Predavanja in treninge izvajamo v manjših ali večjih skupinah, z namenom doseganja optimalnih rezultatov vaših zaposlenih. Kontaktirajte nas za dodatne informacije ter pripravo ponudbe glede na vaše potrebe.

Poslovne ženske boste spoznale:

• kako ustvariti najboljši prvi vtis • kaj neverbalno sporočate svoji okolici • kakšen je primeren poslovni videz vsake urejene, poslovne ženske • kako ustrezno pozdraviti, se predstaviti in rokovati • kako se primerno izogniti zagati tikanja in vikanja • kako se pravilno usedemo in kakšen je primeren položaj nog • vse potrebno o osebni urejenosti in osebni negi • kako izvesti poslovni sestanek • kakšna je primerna telefonska komunikacija • vse o primerni ter spoštljivi pisni in elektronski komunikaciji • vse o sodobnem bontonu za mizo • vse o primernem sprejemu gostov in poslovnih partnerjev • kakšno moč imajo nasmeh, temeljne človeške vrednote in prijazne besede.