Zaradi dogodkov v zadnjih letih opažamo slabši nivo komunikacije in nasploh manj profesionalen odnos ponudnikov storitvenih dejavnosti do uporabnikov njihovih storitev
Komunikacija z gostom je osrednje in najpomembnejše področje dela v gostinstvu in turizmu, kot tudi v ostalih storitvenih dejavnostih. Omikanost in kulturno vedenje posameznikov, sta vsekakor vse bolj v ospredju ter vse bolj cenjena. Eksistenca vseh, ki se ukvarjajo s katerimkoli segmentom turističnih dejavnosti, ki delujejo znotraj veje gostinstva, bodisi ponujajo kozmetične, frizerske, fotografske, cvetličarske ali prevozne storitve, je odvisna v prvi vrsti od strokovno opravljene ali izvedene storitve, v tesni povezavi z odnosom, ki ga imajo do svojih gostov, strank, kupcev.
Bonton je kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera. Priporočljivo je, da smo z njimi seznanjeni, saj dvig naše samozavesti pripomore k še večji poslovni uspešnosti. Tri glavne sestavine lepega vedenja so nasmeh, prijaznost in uvidevnost.
V zadnjih letih so številni ponudniki storitvenega sektorja imeli manj stikov s svojimi strankami in uporabniki. V praksi se srečujemo z upadom profesionalnega odnosa do gostov, kakor tudi pomanjkanje ustreznega kadra.
Zadovoljevanje potreb je osnova za vzpostavitev pristnih odnosov s strankami, saj temelji na obojestranskem zadovoljstvu in nenazadnje zaupanju.
Posamezniki, ki ponujajo storitvene usluge morajo biti posebej pozorni na svoje primerno vedenje ter komunikacijo s svojimi gosti in strankami.